Zmena IP za chodu

Tony Kubicek tony na risc.upol.cz
Pondělí Březen 1 10:14:21 CET 1999

Dobry den,
potreboval bych, bez prebootovani, dynamicky preklapet mezi dvema IP
adresami, ktere mam prideleny. Jedna se mi o vysilani, prijem resim
pomoci aliasu. Zkousel jsem to realizovat pomoci vystupniho firewallu
prepisovanim ip_sender pres masquere, ale nepodarilo se mi to rozchodit.
Diky za kazdou radu, nebo napad. S pozdravem

                                          Tony Kubicek

PS: Zaslete mi, prosim, pripadne odpovedi na mou adresu, protoze nejsem v
listu linux.

                                          email: tony na kubicek.com
                                          www:   tony.kubicek.com