Pripojeni terminalu pres pevnou linku

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 1 11:01:27 CET 1999

On Mon, 1 Mar 1999, Petr Cizmar wrote:

> Zkousel jsem na svem RH 5.1 propojit DOSovy terminal a Liux. Dilci uspech
> jsem mel pri pouziti agetty. mgetty a getty nefungovalo vubec, agetty hodil
> login: a pak uz nic. Pritom parametr -L byl zadan (jedna se o pevnou linku,
> zadne modemove komunikace). Muze me nekdo poradit?

Jakou rychlosti se snazite komunikovat? Pokud ma aspon jedna ze stran UART
8250, nezkousejte vyssi rychlost nez 19200.

K zablokovani po vypsani login: mi dochazelo, pokud se strany snazily
komunikovat kazda jinou rychlosti :|

zdravi

  Milan Kopacka