nejedouci x-aplikace po ppp spojeni (bylo: Rw

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Pondělí Březen 1 12:23:15 CET 1999

> brani mi napr. to, ze temto nastrojum nerozumim. Mym predpokladem je, ze po
> nainstalovani to pracovat bude, ne ze budu nekde debuggovat binarni kod (to
> se delavalo kdysi na osmibitech, ale dnes uz je to snad pase).

Ladeni v UNIXu neni takova tragedie. Ty povesti o debuggovani binarniho
kodu
siri po svete programatori MS systemu, kde podobny nastroj jako strace a
gdb (a
jine obdoby z jinych UNIXu) nenajdete. Tam je chytani chyb v uz hotovem
programu
skutecne pase, pokud nechcete pouzivat postupy bezne prave na tech
osmibitech :-(

Petr Bravenec