ispell

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Březen 1 13:17:36 CET 1999

Daniel Smolik <smolik na corpus.cz> wrote:
> nainstaloval jsem si cesky ispell a prekvapilo me jak pekne to chodi.
> Ted bych chtel realizovat jeho pouziti z Applixu. Nevite nekdo jak ho
> ridit a cpat mu tam slova pres standartni vstup.
> Man jsem cetl a moc mi nepomohl. Jde to vubec ?

   Ja o tom take nevim. Jako filtr funguje ispell pouze s parametrem -l,
kdy propousti na standardni vystup ta slova ze standardniho vstupu, ktera
nezna. Nevim, jestli je to to, co potrebuje Applix. Kazdopadne je to pak
bez napovidani podobnych slov. Na zdrojaky jsem se nedival, ale snad by
nemelo byt prilis slozite je prizpusobit tomu, co ocekava Applix.

   Jinak data na ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/ispell/czech/ (prave nova) uz
umi vice nez 1 130 000 slovnich tvaru.

                                                   S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229