Problemy s HD Western Digital AC32500H

Pondělí Březen 1 14:25:52 CET 1999

sturc na fzu.cz (Petr Sturc) writes:

> mam trochu problemy s diskem WD AC32500H (2047MB).
> PS: Windowz na stejne partici jedou vcelku v poradku i kdyz
> musim rict, ze nekolikrat (3x) nejaky program odmitl zapsat kamsi
> soubor a jednou se ztratila pulka jineho.

Od jiste doby se kolegyni zacaly Win95 chovat velmi nedeterministicky:
nekdy nabootovaly OK okamzite, jindy az po nekolikatem pokusu, obcas
vypisovaly zcela absurdni hlasky, napr. o chybach Internet Exploreru
(nikdy nebyl na tomto pocitaci nainstalovan). Kdyz jsem nabootoval
Linux, okamzite se zacaly vypisovat hlasky typu "Seek error". Zaver
byl jasny: s diskem je neco v neporadku, ale Windows na to uzivatele
neupozornovaly. Po 14 dnech disk zhavaroval docela. Po jeho vymene
pocitac opet fungoval OK.

Od te doby nespoleham na to, ze pokud pod Win95 neco zdanlive funguje,
je to OK.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR