LILO

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pondělí Březen 1 14:42:54 CET 1999

% Mili pratele,
%      moc se omlouvam, jiste to tady uz stokrat bylo, ale povedla
% se mi situace, na linuxovy stroj jsem nainstalovala W95 a prepsalo
% se mi LILO v MBR.  Linux jde startovat pres loadlin, ale je to
% takova nepekna manipulace. Docetla jsem se, ze je treba napsat
% bat soubor na spousteni bud W95,nebo DOS, nebo Linux, ale neumim to.
% Mohl by mi nekdo poradit.
% Jeste jednou se omlouvam a zdravim, hezky den    Marcela

  nabootovat z bootovaci diskety vytvorene pri instalaci (zajiste nejakou
bootovaci disketu mate) a potom do paremtru lila dodat root=/dev/hdax, system
nastartuje, prihlasit se jako root a napsat lilo, tot vse a melo by to
fungovat

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/