dial-up pripojenie

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 1 15:46:54 CET 1999

Ahoj,

: Ma to robit asi toto : po prihlaseni ma klasicky nabehnut : Login :
: a po prihlaseni automaticky spustit pppd na toto rozhranie. Ako na to ?

   v /etc/inittab  pridat *getty na /dev/cuaX, a vytvorit uzivatele ppp,
ktery bude mit v profilu spusteni ppp daemona na bezne konzole (protoze
konzola je /dev/cuaX...) Mozna, ze to jde i jednoduseji...

   Neco k bezpecnosti:
  - zakazat prihlaseni uzivatele ppp mimo /dev/cuaX
  - zakazat prihlaseni kohokoliv jineho na /dev/cuaX
  - a vse, na co jsem zapomnel

  Takhle mam doma - tam o bezpecnost moc nedbam

                                Preji krasny den
                                                 Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno