Samba tisk problem (was: Re: LPRng problem)

Jan Derfinak ja na demax.sk
Pondělí Březen 1 16:58:15 CET 1999

On Sat, 27 Feb 1999, Karel Salavec wrote:

> ale jsou i jehlice). Pokousim se tisknout tak, ze volam filtr smbprint. Jenze
> zatim se mi
> opravdu, ale opravdu nepodarilo dosahnout zadneho pozitivniho vysledku.
> Stav je takovy, ze nemam zadne chybove hlasky, nicmene na tiskarne nic nevyleze
> :(((((

Ja som mal pekne fungujucu tlac z linuxu na tlaciaren pripojenu ku W95.
Potom som upgradol na sambu 2.0.0 a tlac prestala fungovat. Chyba bola v
programe smbclient, ktory je pouzivany v skripte smbprint na tlac. Tak som
zobral zo starej samby program smbclient, premenoval ho na smbclient.ide a
upravil smbprint tak aby pouzival stary smbclient.

				jano

--
----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones