RPM a mc-4.1.35-2

Tomas Mrazek xmrazek na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 1 21:43:36 CET 1999

Preji dobry den,

Mam takovyto problem:

Kdyz otevru jakykoliv rpm soubor v mc, tak se mi neukazi soubory, ktere by
se mely naistalovat. V drivejsi verzi mc (mc-4.1.33-2) se mi zobrazovaly
normalne. Obsahoval-li rpm soubor soubory, ktere se mely naistalovat napr.
do adresare /usr, tak v mc se ukazal i adresar /usr. V nove verzi tomu tak
neni. Ukazi se pouze /INFO, HEADER, INSTALL, UPGRADE. Porovnaval jsem
sekce o rpm v souboru mc.ext, ale u obou verzi jsou shodne. Myslim, ze
jsem u starsi verze nic extra nanastavoval, proste to slo od zacatku.

Dalsi problem se tyka tkmc. Pri spusteni mi to vypise nasledujici hlasku:

  tkmc: error in loading shared libraries
  /usr/lib/libtcl.so: undefined symbol: stat

U starsi verze (RH 5.1) mi to chodilo v pohode.

Diky za kazdou radu.

S pozdravem Tomas Mrazek

-- Tomas Mrazek | Fakulty of Informatics, Brno | xmrazek na fi.muni.cz --

Software is like sex;
  it's better when it's free.
    --- Linus Torvalds