pripominky k i386-cs

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 1 22:28:32 CET 1999

Mon, Mar 01, 1999 ve 10:05:59PM +0100 Petr Skoda napsal:

| Druha se tyka ftp.fi.muni.cz
|
| Mozna jsem prilis narocny, ale je zde problem pri instalaci pres FTP
| Kdyz instaluji novy pocitac - nemam pro jeho IP adresu jeste zaznam v
| nameserveru. Jenze pak ftp na muni odmitne anonymni ftp z tohoto pocitace
| (nema reverse lookup ok) , tudiz nemam co instalovat.

a co zkusit obratit postup u vas ? muzete si preci napred zalozit DNS zaznam
a pak teprve instalovat pocitac.

| Bylo by velkym hrichem toto odblokovat ? Nebo vymyslet jine reseni ?

Znate jine elegantni reseni, jak evidovat, kdo se vam na ftp server hlasi ?

| Posledni poznamka - proc instalace SSL nakopne obrazovku - kazi to dojem
| (to az se bude divat nejaky zastance WIN ;-)  Dela to i original rpm, nebo
| jen ve spojeni s instalatorem RH ?

Jedna se o instalaci SSH, ale kdyz to delam z radku (rpm -i ...), tak se tak
nedeje. spise je to RPMko nejakym zpusobem nestandardni (coz by sand slo
upravit).

co se tyce instalace ze stroje, jenz nema jeste DNS zaznam, muzete
instalovat ze sunsite.mff.cuni.cz, kde se toto nekontroluje.

S pozdravem
            milan sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."