Problemy s HDD fy Western

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Úterý Březen 2 02:03:08 CET 1999

|Oki ludia takze mozete tu utilitu najst na adrese
|http://ask.gymzv.sk/wd/wd_diag.exe

 a nebo taky primo na serveru teto firmy

|skoda ze to neni pre linux...

 jen dodam ze to opravdu nejake chyby dokaze resit ... dokonce kdyz ho
budete ten program chvili pozorovat zjistite ze vas disk ma o tretinu
vetsi kapacitu nez  jakou pouzivate (tretina to sice neni ale zni to
dobre ne?)

     Skoda jen ze to nenabizeji i vyrobci jinych disku.

mozna nebude dobry napad ho poustet pod dosemu ;-)

|                              Bye, maio

                                    dabel