efax a data comm

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Březen 2 06:53:45 CET 1999

Vazeni modemovi experti,
podarilo se nekomu rozchodit efax v rezimu prijimani faxu a zaroven dat
- tj automaticke volani nejakeho getty ? mam totiz modem microcom
deskporte 56K Voice - ale ten podporuje jen class=1 a ne class=2 , takze
mgetty+sendfax nelze pouzit - nepodporuje pro prijem faxu class=1.
Ma nekdo i presto reseni ? Zda se, ze problem je v prepnuti samotneho
modemu - pri prijmu faxu je vse OK, (pod efaxem) ale pri prijmu dat
tvrdi fax answer call a pak ze response "OK"
efax: 34:43 Error: no command/response from remote

pritom druha strana se muze upiskat.

Kdyz pustim v inittabu mgetty, tak sice pekne prijme data, ale neumi
poznat fax - nepodporuje tridu 1

Je to nejake zacyklene. Podotykam, ze modem se mi vyhazovat nechce (krome
toho jsem si myslel ze Microcom je znacka a pojem - proc nepodporuje
class=2 mi neni jasne)

diky za napady

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *