proc je DOSEMU verse 0.98 horsi nez verse 0.66?

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Úterý Březen 2 11:00:38 CET 1999

Peter BLAHO wrote:
> ja som pre podobnu zalezitost v dosemu 0.66.7 pouzival nasledujuce
> nastavenie v dosemu.conf:
> disk { image "~/hdimage" }

Jojo.. neco takovyho me taky napadlo, ale v tom novym DOSemu se mi to
nepodarilo udelat. POrad to chtelo cestny nekam jinam.

Problem jsem nakonec vyresil. Kdyz jsem nainstalil novejsi verzi
(0.98.5) tak jsem si uz konecne moh udelat vlastni image. Tak jsem
udelal DOS 6.22 a poresil to pomoci bootmenu. Jeste jsem zkouserl udelat
dexe soubory, to sice slo, jenze se spouzti s nejakejma omezenejma
pravama, a pak to nemohlo pracovat se siti, coz jsem potreboval. (Musel
bych to spoustet jako root...)

Honza

--