Scotty 2.1.9 a castecne funkcni tkined...

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Březen 2 14:11:08 CET 1999

Milos Novotny wrote:

> Zdravim,
>
> stahnul jsem si scotty verze 2.1.9 pro monitoring site. Zkompiloval jsem
> ho, ale po spusteni se objevi File, Select, Edit, Structure, Icon a
> Options. Polozky jako Tools, IP-Trouble a dalsi se mi neobjevi, ikdyz
> na strance programu scotty je screenshot, ktery je obsahuje. V dokumentaci,
> kterou jsem probehl velmi zbezne jsem zjistil, ze polozka Tools se neobjevi,
> pokud je neco se scotty.

Polozky jako IP-Trouble, IP-Monitor, SNMP-Trouble, SNMP-Monitor a dalsi
v liste nejsou. Musite si je pridat rucne pres Tools.

Jestli tam nemate ani polozku Tools, tak si zkuste nainstalovat binarku v rpm,
jak uz tady radil Michal Zejdl.

   Petr