Rychlost cteni ze Samba serveru...

David Trcka trcka na poda.cz
Úterý Březen 2 14:57:09 CET 1999

On Tue, 2 Mar 1999, Pavel Kankovsky wrote:

> Zkuste: strace na smbd (jestli zdrzuje sit, disk, nebo demon samotny: to
> poznate podle toho, zda a ktere syscally trvaji nejdele) a taky zkuste,
> jestli to bude delat proti jinym klientum (napr. Linuxu).

Ehm, to asi nepujde, protoze ja smbd nemam vubec v chodu (v tomto pripade).
Proste mam jenom pripojeny disk z win95 pomoci smbmount. Muzu misto toho
pouzit strace na ten prikaz, ktery tam ten soubor cpe? (neptal bych se tak,
ale tedka k te masine nemam pristup). Proti jinym klientum to taky nezkusim,
linux tam je jenom jeden, proti jinym win95 se to chova stejne.

David Trcka, PODA s.r.o., Havirov
network administrator/spravce site
          ICQ#: 24079192