efax a data comm

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Úterý Březen 2 22:08:52 CET 1999

Prijemny den,

>Vazeni modemovi experti,

;-) neviem, ci to je spravne oznacenie...

>podarilo se nekomu rozchodit efax v rezimu prijimani faxu a zaroven dat
>- tj automaticke volani nejakeho getty ? mam totiz modem microcom
>deskporte 56K Voice - ale ten podporuje jen class=1 a ne class=2 , takze
>mgetty+sendfax nelze pouzit - nepodporuje pro prijem faxu class=1.

No, efax to neviem, ale bez problemov mi chodi balik mgetty+sendfax.
Najprv po zdvihnuti sa modem pokusa spojit s faxom, ak sa mu to nepodari
nadviaze datove spojenie. Na prvy sup. Problem som mal predtym s internou
suprou 14k, ktora chcela lem fax, alebo len data. Ale deskporte chodi veelmi
pekne...

>Ma nekdo i presto reseni ? Zda se, ze problem je v prepnuti samotneho
>modemu - pri prijmu faxu je vse OK, (pod efaxem) ale pri prijmu dat
>tvrdi fax answer call a pak ze response "OK"
>efax: 34:43 Error: no command/response from remote

Neviem, efax nepouzivam, ale mgetty pri inicializacii zisti, ze fax je len
class1 a v logu sa objavi chyba pri teste class2 a ide to dalej bez
problemov...

>Kdyz pustim v inittabu mgetty, tak sice pekne prijme data, ale neumi
>poznat fax - nepodporuje tridu 1

Neviem, ale class1 podporuje. Nepodporuje class2

>Je to nejake zacyklene. Podotykam, ze modem se mi vyhazovat nechce (krome
>toho jsem si myslel ze Microcom je znacka a pojem - proc nepodporuje
>class=2 mi neni jasne)

Len tak pre zaujimavost. Modem pokial sa nemylim nie je original Microcom,
len sa za tuto znacku skryva. Alebo je na nom niekde nejaky iny stitok?
Skor to je OEM produkt, ktory predava Microcom. A ten class1 je novodoby
trend. Dost novych modemov class2 nema...

>diky za napady

Neni za co :-)

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic