dotaz XFRee86 4

Daniel Skarda 0rfelyus na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 2 23:01:32 CET 1999

>   netusi nekdo kdy vyjde %subj? Vsude je psano ze nasledujici verze bude 4.0
> (ted je 3.3.3.1) ale nikde neni ani zminka o tom kdy priblizne, docela by mi
> to pomohlo.

 Myslim, ze odpoved se nebude lisit od odpovedi, ktere byste dostal u jinych
 projektu: "XFree86 4.0 budou hotovy az budou hotovy". Pokud se nekomu takovy
 datum vydani nelibi, urcite mu nikdo nebude branit, aby se pridal k projektu a
 soucasnym vyvojarum pomohl priblizit ono ocekavane datum.

Dan

ps: V 4.0 bude, laicky receno, spousty noveho kodu. Pokud Vam jde pouze o nejaky
bugfix (nebo podporu nove, zcela uzasne gr. karty), je docela mozne, ze se jeste
dockame nejakeho minor bug-fix release (ci se zkuste podivat na X(free) servery od
S.u.s.e).