Existuje cesky modul do APACHE 1.3.4?

Ivo MACHULDA sales na tmexpert.cz
Středa Březen 3 03:00:20 CET 1999

TM expert, The Best INTERNET CAFE in Frydek-Mistek wrote:

> Dobry den,
> mozna je to pro Vas blby a trivialni dotaz, a le nemohu nikde najit
> modul cestiny do APACHE 1.3.4. Pomuze mi nekdo?
>
> Dekuji Ivo MACHULDA

Vazeni pratele,
mockrat Vam dekuji za tip, asi pouziji na tu cestinu PHP scriptik,
uvidim jak to dopadne
uz zhruba tyden laboruji v nasi IneCAFE s LINUX+APACHE+SSL+SYBASE
SQL+SQUID+IMAP+QMAIL+ PHP  porad to nemuzu nejak poradne "SMONTOVAT
DOKUPY" aby to chodilo (pri sve praci vychazim z informaci na
http://linux.mikroservis.cz) . Nyni resim tyto problemy:
1. Da se pouzivat APACHE proxy modul jako PROXY pro pripojeni do
internetu ( ted jedu SQUID) ?
2. Jak se da nekde v cesku sehnat certifikace pro SSL?
3. Nekoho kdo by mi jel reciprocne sekundarni DNS.

     Panove a damy chtel bych, Vas poprosit jestli mate nekdo zkusenosti

s temito technologiemi, nebo Vite kde sehnat nejake dalsi informace
odpovezte mi prosim na muj email, nebo verejne. Utekl jsem od WIN
NT protoze to porad padalo a bylo to fin. narocne a nejak jsem se vtom
zamotal.

Dekuji Ivo MACHULDA