redhat-i386-cs ???

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Březen 3 05:02:22 CET 1999

"Milan Kerslager" wrote:
: Prosim vsechny, kteri by mohli pomoci, oznamit, ze neco maji, upozornit
: na chyby ci updatovane verze, ozvete se mi. Vim vlastne jen o Danovi a
: Yenyovi, ze v tomto smeru udelali uz kus prace. Taky netusim, kam dat
: treba ty fortunes, ktere jsem pred chvili oznamil. ftp.muni.cz ? komu ?
:
: Na www.linux.cz/redhat-i386-cs je mrtvo a zadna odezva.

	Nojo, mam >5000 neprectenych mailu, a co je horsi,
>300 _prectenych_, cekajicich na vyrizeni. Mezi jinym  patche
na i386-cs (nove ucw-cs, bug-reporty, atd). Potreboval bych asi delsi
den, nebo aby me nekdo platil za me Linuxove aktivity a ja se nemusel
zabyvat ostatnimi podruznostmi :-)

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/