Velice omezeny uzivatel

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Středa Březen 3 07:45:00 CET 1999

Petr Simek wrote:

> Tak napiste v C program ktery vypise menu typu - zmena hesla
>                                                  jeste neco
>                                                  logout

Udelat si menu by nebyl problem, ale ja potrebuji funkcni shel...

On Tue, 2 Mar 1999, Pavel Kankovsky wrote:
>to by byla zatracena smula, ale na stesti se neda spolehat, takze to neni
>bezpecne , ja vim  :-|

Prave tomuhle bych se rad vyhnul.

David Rohleder wrote:
> Nebo by take nebylo od veci upravit login, aby provedl chroot. Treba
> stejnym zpusobem, jak to dela ftp.

Ano, o tom uz jsem uvazoval, ale pak jsem zadoufal, ze podobny problem
uz urcite nekdo resil...
Vlastniho reseni se trochu bojim - zadnou "secure" aplikaci jsem nikdy
delat nezkousel, takze bych tim asi vic der vyrobil, nez odstranil -
neexistuje nekde jednoduchy "navod" jak na to (na co si davat pozor, kde
delaji zacatecnici nejcastejsi chyby, atp).

David Kuzela

 email: kuzela na mbox.vol.cz
 icq:   24470559   [dawyd]

 email: kuzela na mbox.vol.cz