SiS 6326

Roman LISZKA liszak na iol.cz
Středa Březen 3 08:51:01 CET 1999

Alda wrote:

> Sam pozna jen 1MB RAM  => 8bpp 1024x768 a musi se dat no_bitblt nebo
> no_accel. no_accel je podle meho subjektivniho pocitu rychlejsi.
> Kdyz pridam VideoRam 8192 tak pozna vsech 8MB, ale musi se dat option
> no_bitblt a sw_cursor, aby to spravne vykreslovalo. Avsak ani v tomto
> pripade se mi nepodarilo vice nez 8bpp a jediny efekt byl, ze to bylo
> pomalejsi. Pak uz me prestalo bavit hrat si s tim a vratil jsem to na
> rychlejsi variantu.
Stahl jsem si xsvga-3.3.3.1-5.i386.rpm (+libz.rpm, nebot jej potrebuje)
z SUSE a funguje mi i v 16 i 24 bit. barvach, v 16 v prumeru asi 2x
pomaleji (coz odpovida narustu poctu prenesenych dat pri no_accel), v
24bit. barvach to pri nekterych operacich poradne zpomaluje, ale
funguje. Ten servr z SuSE funguje asi nejlip. Kdyz dam VideoRam 8192 , a
nastavim virtualni obrazovku vetsi nez 4MB a dojedu nakonec, vidim tam
otisk horni casti obrazovky, takze funguje stejne jakoby mel 4MB. Asi
nezbyva nez pockat, nebo poridit si dokumentaci k karte a sam si to
opravit. Mne nejrychleji funguje no_accel (dle x11perf).

> Mejte se krasne.
Diky, Vy taktez.

> --
> Preji prijemny den :-)
>                 Alda
Ing. Roman LISZKA				NewCom Trinec
mailto: newcom na telecom.cz			Jablunkovska 241
tel.+fax.: +420 659 21018, GSM +420 603 344611	739 61 Trinec 1
http://web.telecom.cz/newcom			Czech Republic