Problem s instalaci X-vindows na PC s dvema Video kartami

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Březen 3 11:47:51 CET 1999

> Problem spociva ve skutecnosti, ze na mem PC je jedna graficka karta na
> bordu a druha - Matrox Millenium - na PCI slotu.

Vestavena zarizeni (graficke a audio karty) se ve vetsine pripadu
daji vypnout (BIOS nebo jumper) - melo by to byt v dokumentaci
mainboardu.

Znamy ma MB, ktery nema ani jednu z techto moznosti. Tady je zapinani
reseno HW - dostal "mini kartu", ktera prevadi konektor na bordu na
VGA konektor. U nej staci tuto karticku vytahnout a pak zacne system
komunikovat s PCI kartou.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s