Antivirus pro prichozi postu

Vladimir Jirasek <vladimir.jirasek@ccg.cz> vlada na ccg.cz
Středa Březen 3 18:07:57 CET 1999

Ja jsem myslel i neco obecneho, co by bezelo na UNIXUu a cskera posta by
sta na tento proces a ten by po kontrole ppostu posilal dale.
Mozna, ze je to moc direktivni, ale takhle to ve velkych organizacich
chodi. Je treba se maximalne chranit.
Takovy produkt je treba Norton Antivirus pro Winnt. To je skvely produkt
bohuzel komercni a na NT :)
A hlavne ti uzivatele si pak postu ctou jakymkoli programem, treba ve
Windows.

Dekuji za kazdou radu

Jirasek