Quake (jedna) v linuxu - zmena rozliseni

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Středa Březen 3 20:06:10 CET 1999

Zdravim vsechny,

tak jsem si rekl, ze nebudu kvuli hrani her bootovat do DOSu, kdyz existuje
Quake pro Linux. Bohuzel se mi nepodarilo rozchodit svga verzi, ktera se
odporouci se seg. faultem - mam vubec dost problemu se svgalib, nenasel by
se nekdo, komu se podarilo ji nakonfigurovat pro S3 Trio 64 (UV+) a kdo by
byl ochotny poslat mi svoje konfiguraky?
Problemy mam bohuzel i s X-ovou verzi, ktera sice chodi, ale nedari se mi
nijak zmenit rozliseni, parametr vid_mode vubec nezna [mam verzi 1.0, na
linuxquake.com se mi novejsi najit nepodarilo], coz je dost neprijemne, kdyz
pouziva defaultnich 320x200, ktere oku zrovna nelahodi (kdyz je z DOSu
zvykle na "komfortnich" 360x400 :). Netusite nekdo, zda je toto omezeni
vlastni xquakovi nebo se jedna pouze o problem s moji grafickou kartou?

Predem dekuji za jakoukoli pomoc

David Kuzela

 email: kuzela na mbox.vol.cz
 icq:   24470559   [dawyd]