Padanie programov

Juraj Kovac konfera na alice.netax.sk
Středa Březen 3 20:02:55 CET 1999

Ahojte.
Nevedeli by ste mi poradit, v com je nasledujuci problem?
Napisal som nejaky server, ktory z casu na cas (nie pravidelne) padne.
Zistil som, ze to pada vzdy na riadkoch, ktore obsahuju volanie funkcii
getpwent a getspent. Nepadne to pravidelne, takze by to nemala byt
nejaka logicka chyba programu, ale iba v case nejakej vacsej
zataze servera. getpwent a getspent by mali vratit prislusne struktury,
alebo NULL, ak je Insuficient memory allocation, ale ten program tam
jednoducho dostane SIGSEGV signal po zavolani tejto funkcie.
Tak ma napadlo, ci by to nejako nemohlo suvisiet s nejakym bugom vo
funkcii malloc v libc. Kedysi som pocul o problemoch s netscapom, kde bolo
treba namiesto malloc pouzit gnumalloc, nastavenim premennej LD_PRELOAD,
mne to vsak nepomoze, lebo ja volam kniznicnu funkciu z libc, ktora zas
pouziva inu funkciu z libc. Pripadne, kde by sa ten gnumalloc dal zohnat
(zdrojaky)
DIk.

Juraj Kovac

 ___| ___  _ _  ___  ___ (      domcek na domcek.sk    |                      \