Utok na imap (long)

Ing. Tomas Drajsajtl tdr na digitus.cz
Středa Březen 3 20:11:16 CET 1999

> : > : > Imap je imap-4.1.BETA-11 z RH5.1.
> : > : =====================================
> :
> : Opravdu ? S timto Imapem mi jeden server BYL napaden.
>
> Uhh uhh? Jste si jist ze utok sel doopravdy pres ten imap? A neni mozne
> ze ten utok prisel pred upgradem imapu a pak uz byly nainstalovane nejake
> backdoory?

Nic neni jiste.
Byla to instalace RH5.1 na cisty disk. Nekde mam jeste schovane log
soubory, ovsem jde o to, jestli je hacker nezmenil, aby zametl stopy. Jak
mi napsal jeden prispevatel zde (Dan ?), na hacknutem serveru uz tezko lze
poznat, jak byl nabourany, kdyz si hacker da tu praci a zamete stopy.

                                                Ing. Tomas Drajsajtl
                                                   tdr na digitus.cz
                                                  admin of DIGITUS