Utok na imap (long)

David Šauer davids na iol.cz
Středa Březen 3 20:27:55 CET 1999

    Robert> =====================================
    Robert> A to je ten problem. Pred nekolika mesici byl nas server napaden presne
    Robert> timto zpusobem. (je to buffer overflow attack) utocnik ziskal roota,
    Robert> nainstaloval backdoor a "opatchoval" mi nekolik programu vcetne ps a ls.

Hm, zajimave. ps a ls bylo zmeneno. Mimo to take top, in.fingerd,
named a mozna i jine(ted presne nevim), nicmene rpm -Va vsechno
prozradilo.

  Vsechny hackovane programy byly prelozeny s libc5, coz vzbudilo na
  RH5.1 podezreni. Zvlastne primitivnim zpusobem byl nasazen trapdoor
  na in.fingerd, ktery spoustel /bin/sh, ale predtim nastavil UID =
  GID = 0.

   Takze jsem upgradoval a preinstalovaval, ale to nejdulezitejsi
   zatim nevim - jak se tam dostal ...

                        nicmene vsem dekuji,

                                David Sauer

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)