Vytvoreni devel verze RPM baliku

Středa Březen 3 21:16:05 CET 1999

On Wed, 3 Mar 1999, Radek Vybiral wrote:

> snazil jsem se prijit na to, jak vyrobit *-devel*rpm verzi nejakeho
> baliku. At uz jsem studoval RPM-HOWTO ci konferenci o RPM, nenasel jsem
> zadnou odpoved na to, jak to vyrobit.

To se do jeho .spec musi pridat neco na tento zpusob:

%package devel
Group: ....
atd..

%post devel
echo "Uz se devel instaluje!"

%files devel
/usr/lib/libxyz.a
/usr/include/*

(ty soubory musi samozrejme byt vytvoreny na zaklade %prep + %build +
%install)

Jinak pozornosti hodny detail je, ze uvede-li se pred jmenem parametr -n,
pak je jmeno pouzito jako cele jmeno baliku, nejen jako sufix.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"