Samba PDC a skupiny

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Čtvrtek Březen 4 09:22:30 CET 1999

Zdravim vospolok,

Mam sambu (v. 2.1.0-prealpha z 24.2.1999). Robi PDC. Funguje to vcelku
dobre. Useri sa mozu prihlasovat do domeny, funguje ntconfig.pol.
Dokonca funguje aj M$ Windoze User Manager for Domains (read only).
Jedina vec co nefunguje je to, ze v User Manageri mi nezobrazi k userovi
jeho skupiny (groups), ani ku skupinam nezobrazi userov, ktori su v
danej skupine. Pritom kazdy user ma nastavu default skupinu, ale zoznam
skupin je prazdny. Vyzera to akoby sa informacia o clenstve v skupinach
nejake neprenasala.

Otazka 1: Funguje to niekomu? Ak ano, tak ako?
Otazka 2: Je to chyba (v mojej konfiguracii) alebo vlastnost samby
(resp. este to nie je implementovane)?

V pripade zaujmu poslem konfiguraky.

Vdaka za kazdu reakciu...

PS: Linux je RH 5.2

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o., Plzenska 4, SK - 080 01 Presov

Preklad Linuxu do slovenciny: http://linux.vadium.sk/loc/
IE4 bug: http://www.anfyjava.com/iebug/iecrashtest.html