koniec suboru

satko na quanto.uniag.sk satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Březen 4 09:49:07 CET 1999

> no v DOSu to bylo Ctrl-Z (nebo takhle se mi to aspon ukazuje v nekolika
> DOSovych souborech prohlizenych ve vi. V Linuxu/Unixu IMHO neni.
uhm. no lenze script ma 18 riadkov a on mi hadze error na 19 riadku, ze
nema koniec suboru.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/