koniec suboru

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 4 09:53:23 CET 1999

On Thu, 4 Mar 1999 satko na quanto.uniag.sk wrote:

: > no v DOSu to bylo Ctrl-Z (nebo takhle se mi to aspon ukazuje v nekolika
: > DOSovych souborech prohlizenych ve vi. V Linuxu/Unixu IMHO neni.
: uhm. no lenze script ma 18 riadkov a on mi hadze error na 19 riadku, ze
: nema koniec suboru.

   Ale ne. Pise vam "unexpected end of file", coz znamena (priblizne)
"narazil jsem na konec souboru, ale ja tam cekam nejaka data" - ve zkratce
"neocekavany konec souboru".

  Pokud je to v shellovem skriptu, chybi vam tam pravdepodobne neco
uzaviraciho (zavorka, uvozovka, fi k if-u, ;; za pripadem case, apod...)

                           Preji krasny den
                                                 Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb