znovu ICQ

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Březen 4 14:33:50 CET 1999

Dne 4. 3. 1999 cervajs napsal:

> nedavno tu byla rec o ICQ a maskarade, netrvalo dlouho a byl jsem pred
> stejny problem postaven i ja ....
> Tudiz se ptam, jelikoz s te diskuze jsem to jasne nepochopil, co je
> potreba udelat pro to aby jel ICQ chat.

Pokud je jeden z uzivatelu na verejne IP, funguje to bez problemu. Pokud jsou
oba za maskaradou, melo by to fungovat s modulem, ktery je na
http://members.tripod.com/~djsf/masq-icq/. Ten je ovsem urcen jenom pro
kernely 2.2.x. Univerzalni reseni pres nejake forwardovani portu si prilis
neumim predstavit.

S pozdravem