AGP graf. karty

Ladislav Kostal kostal na pefstud.uniag.sk
Čtvrtek Březen 4 18:52:44 CET 1999

On Thu, 4 Mar 1999, Milan Kerslager wrote:

> Nevim, zda je to jeste aktualni :-), ale mne chodi jen v 16 bitove
> barevne hloubce. Jak Vam? Prisel jste na neco zajimaveho?

Ja som medzitym zmenil na Matrox Millenium G200 (ziadne problemy), ale
kolegovi to tusim stale funguje na tych 16 bitoch (v 24 to snezi).
Po upgrade som sa uz o to nezaujimal. Odteraz uz iba poriadne karty ...

					Ladislav Kostal