CNN o Linuxe

Branislav Vartik vartik na inet.istrobanka.sk
Čtvrtek Březen 4 14:12:34 CET 1999

Vcera v noci (alebo vlastne dnes skoro rano) som zahliadol na CNN nejaky
vstup z akejsi vystavy alebo coho a myslim ze cely vstup sa venoval
Linuxu, ako relativne mlademu a rychlo odladovanemu systemu, ktory je v
sucasnosti v obrovskom rozmachu ako vyborna a _stabilnejsia_ alternativa
k OS od Microsoftu, ale pre svoju komplikovanost nie zas pre kazdeho
uzivatela. Lenze vdaka vyvojarom GNOME a podobne sa stava pritulnejsim
pre uzivatelov...atd..atd ja som zachytil len koniec, hovoril tam niekto
ako "GNOME developement manager" a Linus Torvalds, videl to niekto cele,
o com to cele bolo? Islo to okolo 1:00 CET.
--
Branislav Vartik
oddelenie komunikacii