utok na fw ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Březen 5 07:35:25 CET 1999

> su zrejme nema nastaven sbit.
Mate pravdu ! Pomohlo to.

> Tipl bych si, ze nekdo kopiroval system z disku na disk (ci neco
> podobneho) aniz zachoval puvodni prava souboru, procez vse
> vlastni root, zmizely sbity apod.
A taky zmizelo nekolik souboru, sousta jich ma nulovou delku a nejake
jsou cross-linked.

S tim kopirovanim na novy disk mate taky pravdu, ale postupoval jsem
stejne u dvou stroju a u druheho jsou i prava preneseny v poradku.
Nevim, nakolik je ten zpusob spravny, ale me se osvedcil :
 - nakopirovat pomoci mc vsechno mimo /dev a /proc
 - nastartovat z diskety + lilo

Podle nazoru odbornika nemohl takovy velky zmatek zpusobit
hacker, ale spis odchazi disk do kytek (maxtor 2.8 GB). Ach jo. Jeste
ze je ten druhy disk uplne novy a "nedotceny FATkou".

Diky za rady. Ted mi zbyva doufat, ze to jeste chvili vydrzi a shanet
novy disk.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s