Apache vs. proxy

Tomas Cernik cernik na nemcb.cz
Pátek Březen 5 11:22:05 CET 1999

>A co takto si spravit automaticku konfiguraciu ?
>Na browseri na nastavi iba adresa suboru napr.
>http://nieco.niekde.cz/proxy.pac
>a v tom subore uz je  nastavene vsetko.
>napr. pre ake stanice ma cacheovat, co v pripade ked proxy vypadne a tak.

Jo to by mozna slo. Hlavni problem je ale v tom ze IE 2.0, ktery je
standartni soucasti NT tuto moznost nepodporuje. Nemam zrovna v umyslu
instalovat tam IE 4.0 nebo NN. Ty stanice nemaj slouzit k surfovani a pro
potreby tech nekolika malo stranek kvuli kterym se to snazim rozchodit to
staci.
Jak to tak vypada tak tem stanicim z kterych by se nemelo surfovat
nenastavim proxy vubec a tam kde bude pozadavbek na surfovani nastavim
automatickou konfiguraci.

Diky.
Pokud snad existuje jeste nejakej jinej zpusob tak sem s nim.
Myslel jsem jestli by to treba neslo omezit na MAC adresu sitovky. ;)
Tomas "Pavouk" Cernik
mailto:cernik na nemcb.cz
http://www.nemcb.cz/pavouk.html
Author of My Dry Willow web