Postgres auth

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Březen 5 11:23:22 CET 1999

Fri, Mar 05, 1999 ve 10:03:33AM +0100 obr na nri.cz napsal:
| Rad bych se na neco zeptal, jestli by mi nekdo nemohl
| vysvetlit jak funguje na Apach(i) user autentication
| v modulu pro postgres. Nemuzu o tom najit nejaky
| slusny pokec. Mozna hledam spatne ale koukal jsem
| se napr. na sit apache a nasel jsem tam jenom velmi
| obecny popis, ale nic konkretniho. Nebo na
| apacheweek, webtools, v dokumentaci k postgres jsem to
| taky nenasel. Pravdepodobne hledam spatne
| nemohl by me nekdo nasmerovat ?

nevim, zkuste konferenci pgsql na gvid.cz (listserv na gvid.cz), ale ja to delam
tak, ze si v mod_perlu napisu Auth handler, ktery tam pres DBI leze ;-)

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."