RedHat upgrade

Jan Stanik jstanik na stn.sutn.gov.sk
Pátek Březen 5 11:55:29 CET 1999

Zdravim Vas!

	Po dlhsom case som vyskusal upgrade RedHat-u z verzie
5.0 na 5.2, no po uspesnom (?) naistalovani nefunguje bootovanie
cez LILO. Vzdy zastane na LI a uz sa nepohne. Z rescue diskety ide
nabootovat bez problemov, rovnako instalacia na cisty disk bezi, len
po upgrade robi lilo psie kusy. Mozete mi prosim poradit ako to
rozbehat?
	Druha vec je subor module-info v adresari boot - neviem  naco
sluzi, ci je ho nutne editovat po instalacii modulov, alebo co s
nim..

		Dakujem za pomoc,

                                              Jano Stanik
                                          jstanik na sutn.gov.sk