efax a data comm

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Březen 5 14:47:17 CET 1999

On Tue, 2 Mar 1999, Vladimir Rengevic wrote:

> No, efax to neviem, ale bez problemov mi chodi balik mgetty+sendfax.
> Najprv po zdvihnuti sa modem pokusa spojit s faxom, ak sa mu to nepodari
> nadviaze datove spojenie. Na prvy sup.

Muzete popsat prislusne konfiguraky ? - Co jste zmenil proti defaultu
RedHatu? Jiste to bude zajimat i ostatni , co microcom vlastni.

> Neviem, efax nepouzivam, ale mgetty pri inicializacii zisti, ze fax je len
> class1 a v logu sa objavi chyba pri teste class2 a ide to dalej bez
> problemov...

Tj prijme ten fax ?

> Neviem, ale class1 podporuje. Nepodporuje class2

Podle dokumentace je to opravdu opacne - autor mgetty nehodla podporovat
class=1 ze pry to je  silne zavisle na presnem casovani a vubec.

> Len tak pre zaujimavost. Modem pokial sa nemylim nie je original Microcom,
> len sa za tuto znacku skryva. Alebo je na nom niekde nejaky iny stitok?
> Skor to je OEM produkt, ktory predava Microcom. A ten class1 je novodoby
> trend. Dost novych modemov class2 nema...

To asi ano - je tam napsano manufactured for Microcom CE Czech Republic,
a pod tim Fincom, a jine firmy. Na krabici je psano 14 dni Internetu
zdarma a video ready.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *