Automaticke starttovani SQUID pri startu pocitace

Ivo MACHULDA sales na tmexpert.cz
Sobota Březen 6 17:27:01 CET 1999

Zdravim ve spolek,
opet mam jeden vice, ci mene trivialni dotaz:
        Pokousim se spoustet SQUID pri startu pomoci /etc/rc.local
dopsal jsem na konec :

if [ -f /usr/local/squid/bin/RunCache ] ; then
        echo -n ' Squid'
                    (/usr/local/squid/bin/RunCache & )
fi

, ale hlasi mi to v squid.out neco jako "permision denied". Tusim ze by
to mohlo mit neco spolecneho s tim, ze se SQUID - RunCAHE da spustit z
ruky pouze tehdy kdyz jsem nalogovany jako user squid.
        Potreboval bych vedet  jak mam do rc.local pripsat aby se
/usr/local/squid/RunCache spoustelo pod uzivatelem squid.

Dekuji Ivo MACHULDA
( ten co zanevrel na WIN NT a nyni laboruje s LINUXEM)