icq klient

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Neděle Březen 7 01:03:00 CET 1999

> Ktory ICQ klient pre linux by ste mi odporucili ako najlepsi ?
> Potrebujem niektore veci, ktore nie su v oficialnej java verzii.
> (napr. always send through server). A musi podporovat spojenie cez
> SOCKS5 :)

Ten posledni pozadavek jsem nepotreboval, takze jak je to s jeho podporou
bohuzel netusim. Jednoznacne mi prijde nejlepsi micq, na nemz je dokonale
hlavne to, ze mu staci konzole. Zkousel jsem i licq a dalsi, ale prislo
mi, ze micq toho proste umi vic [jednoduche nastavovani vlastnich aliasu
pro vase kontakty, moznost konfigurovat vsechny prikazy, lze volat prikazy
shellu], 1oo%ne potvruzuje, ze v jednoduchosti je sila. Navic mi pak staci
telnet (nebo lepe ssh), abych mohl nakonfigurovane icq pouzivat bez velkych
naroku v podstate kdekoli...

David Kuzela

 email: kuzela na mbox.vol.cz
 icq:   24470559   [dawyd]