Console nezobrazuje velka pismena s diakritikou

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Neděle Březen 7 11:41:57 CET 1999

Hi,

	presel jsem na kernel 2.2.2 a jako vetsina lidi jsem narazil na
problemy s ceskymi fonty. Podival jsem se tedy do archivu a nalezl jsem
radu:

echo -ne '\033(K'

Umistil jsem to tedy do /etc/profile a myslel jsem si ze je problem s
cestinou vyresen, ale zjistil jsem ze se mi tim problem s diakritikou fixuje
jen castecne ... zacaly se mi sice spravne zobrazovat mala pismena s
diakritikou, avsak ani jedno velke pismeno se nezobrazi :(
Nenapada vas nekoho v cem by to mohlo byt? Diky za pomoc.

Ahoj -
	Michal

--
"mailto:chaky na foresta.cz","mailto:chaky na vs.inext.cz",2:421/450.55 na fidonet
 Michal Hucik, FORESTA SG a.s.           "http://goliash.inext.cz/~chaky/"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---