FEW STUPID QUESTIONS ABOUT LINUX....

Marek Palansky marcus na fira.sk
Neděle Březen 7 19:16:09 CET 1999

Zdravim!

chcel by som sa opytat par otazok - .....dufam, ze mi na ne niekto odpovie - dik :-)

1;
ako sa daju odstranit virtualne okna v X?

2;
nainstaloval som ipchains. Z druhej masiny (windows) som sa potom skusal dostat na net - to sa mi aj podarilo, ale je to asi 2 az 3 krat pomalsie.....????
pouzivam masquarading - moze to byt tym? obidve masiny su P233!

3;
uspesne som skompiloval LICQ - ale neviem ho spustit ako normalny uzivatel (teda neroot)......napise mi, ze nevie otvorit (alebo nieco take) nejaku dynamicku kniznicu. Neviem ale preco - ta kniznica ma nastavene atributy pre kazdeho rw.
????

4;
ako sa da zistit rycholst pripojenia cez dialup?

    Marek Palansky