zbourany filesystem (delsi)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Březen 8 09:33:35 CET 1999

> Michal Hucik <chaky na goliash.inext.cz> wrote:
> -> 	pred nejakou dobou jsem tady psal o tom, jak se mi na nekolika
> -> systemech zboural filesystem (v adresari mrtg se zmenily permissions a flagy
> -> jednotlivych souboru a nepodarilo se to opravit ani pomoci fsck). Tehdy se
> -> mi to prihodilo na trech systemech v casovem rozsahu cca jednoho mesice.
> -> Postizene systemy mely ruzne verze kernelu 2.0.33-35, odlisny HW a ruzne
> -> druhy distribuce redhat... Jedinym spolecnym ukazatelem bylo to, ze na vsech
> -> systemech bezelo mrtg a ze byly poskozeny jen datove soubory z adresare
> [...]

No aj ja si myslim, ze mrtg to nebude. Mne mrtg tiez bezi a stalo sa mi
asi nasledovne. Pustam na servery vselijake programy co strasne zatazuju
pamat a aj procesor. No lenze mrtg tiez potrebuje nejaku pamat k zivotu,
takze ti 2 sa pobili a vzislo mi z toho asi to , ze mrtg si poprepisovalo
sobry za ine. Takze vsetko bolo v tahu. Takze nemoze byt chyba v
spravovani pamate ?

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/