redhat upgrade

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Březen 8 10:22:36 CET 1999

Dne 8. 3. 1999 Matus fantomas Uhlar napsal:

> potrebujem upgradnut rh5.1 po sieti nejakym rychlym a jednoduchym sposobom
> (ak existuje) na co najnovi...
> nie je to moja masina len som slubil ze im s tym pomozem.
> pozeral som man rpm ale velmi jednoducho to nevyzera...

Abych pravdu rekl, nevim, jak vypada RH5.2, ale ja jsem bez problemu pouzil
funkci Upgrade instalatoru a to slo o prechod z RH4.2 na 5.1, tedy z libc a
glibc. Dopadlo to nad moje ocekavani - naprosto bez problemu, vsechno v
pohode. Na jinem pocitaci to uz dopadlo podstatne hure: nejak jsem totiz
nepocital s tim, ze upgrade potrebuje tolik volneho mista, jako kdyby slo o
novou instalaci. Myslel jsem, ze se budou stare baliky prubezne odmazavat,
ale asi ne. Skoncil jsem v polovine instalace a protoze jsem tehdy jeste
nebyl tak zkuseny, neporadil jsem si s tim (a pritom by asi stacilo prepnout
se na druhou konzoli a neco umazat). Dopadlo to tak, ze jsem mel napul RH4.2
a napul RH 5.1, ktery ani nenabootoval :)

S pozdravem