Seminar "Linux" na MFF UK Praha - pozvanka

Radim Halir halir na utia.cas.cz
Pondělí Březen 8 11:47:53 CET 1999

> Nemate v Praze vybaveni na to, abyste tu prednasku prenasely pomoci nejake
> video-konference soucasne do brna na fi mu ? preci jen kazdy ctvrtek jezdit
> do prahy :(
>
> A nebo to natacet na kazetu a tu bychom si pak tady v brne pousteli ;-)

Tesi mne zajem o muj seminar, bohuzel zadne vysilani ci nahravani na kazety
neplanuji. Jednak neni vybaveni, jednak nejsou lide :-(
Na druhe strane, co vam ostatnim (v Brne, Ostrave, atd.) brani usporadat si
podobny seminar na vasi skole? Schopnych lidi je IMHO vsude dost...

S pozdravem,
Radim