zamena retezcu

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Pondělí Březen 8 14:48:13 CET 1999

Martin Masin wrote:

> Dobre odpoledne,
>
>         existuje v linuxu nějaký program, který by dělal to samé, co
> tr, ale se řetězcema? Tj., dokázal by v celém souboru nahradit jeden
> řetězec jiným? Případně, není něco takového přímo pro TeX. Mám totiž

Taky se pridam. Z prikazove radky lze rovnou spustit toto:

perl -p -i.backup -e 's/prvni/druhy/g' <a_tady_jmena_souboru>

pricemz to udela na miste a to '.backup' je extenze, kterou budou mit
puvodni soubory.
Takze napr. ve vsech TeXovskych souborech v podadresari se to udela:

perl -p -i.backup -e 's/prvni/druhy/g' `find . -name '*.tex' -print`

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz