problem s 2 kartami

Jaroslav Brandis comcotto na nic.savba.sk
Pondělí Březen 8 15:07:01 CET 1999

Zdravim ....

Mozno uz na tento problem existuju nejake FAQ ak ano povedzte mi kde ale
inac tu je moj problem. Mam v pocitaci 2 karty ne2000 RH5.2 kern.2.132 a
neviem ako dunutit system, aby pracoval aj s kartou eth1. Ping prechadza cez
eth0 ale nie cez eth1. Ked pouzijem traceroute tak vzdy pouzije rozhranie
eth0 napriek tomu ze routovaci zaznam hovori pouzi eth1. Tak isto ani z
vonkajsej strany rozhrania eth1 nie je schopny pingnut toto rozhranie.
Moznost ze by bola karta vadna je vylucena. po vymene tychto kariet medzi
sebou funguju bez problemov.  Nakopnite ma niekto spravnym smerom