Perl/Ping

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pondělí Březen 8 17:05:41 CET 1999

On Mon, 8 Mar 1999, Jiri Solc wrote:

>   Chtel bych se zeptat zda nekdo nemel problem s Pingem v Perlu a
>  nejak ho nevyresil. Jde mi o to, ze pingam stroj, ktery tutove zije
>  (klasicky ping je ok), ale perl ho pingne ze nezije. Ale jeho souseda
>  (pomalejsiho) pingne, ze zije. Ruzne timeouty jsem zkousel. Nevite v
>  cem je problem ??
>    Doufam, ze jsem se prilis nezdalil tematem od konforence, ale
>  perluju a pinguju z linuxu na linuxy :)

   Mam RH 5.2, Perl 5.005_02 a tam mi Net::Ping funguje bez problemu. Jaky
typ pingu pouzivate? Je treba si uvedomit, ze pingani pomoci UDP nebo TCP
vyzaduje, aby na cilovem pocitaci bezela sluzba echo pro prislusny
protokol, coz neni splneno u Windowsovych stanic, ale casto i u Linuxovych
serveru (mnoho spravcu to vypina). ICMP ping by mel chodit kazdopadne.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D   ICQ: 10139578       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========