pomaly LINUX.....?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Březen 8 18:46:48 CET 1999

On Mon, 8 Mar 1999, Marek Palansky wrote:

> pouzivam klasicku komutovanu linku na internet - modem 33600
>
> prave sa snazim rozchodit fetchmail - ten mi ide
>
> ....ale ako?????
>
> -pomaly-
>
> downloadoval som cez POP3 6 sprav (kazda bez prilohy-proste mala) a
> trvalo mi to asi 2 minuty!!!!!!!
>
> co preboha ten linux robi???????

Jak ty zpravy dorucujete ? Fetchmail -> sendmail ? Jak jste na tom s DNS ?
Sendmail dle konfigurace overuje zda domena odesilatele existuje a DNS
lookup muze chvili trvat - pokud je kazda zprava z jine domeny. Overit
to muzete nslookupem na domenu odkud zprava pochazi - jak dlouho bude
trvat (pokud mozno pred tim nez ji stahnete - aby nebyla nakesovana).